UVJETI PLAĆANJA
Uvjeti plaćanja u internet trgovini
Kupnja putem SAREDO j.d.o.o. internet trgovine i dostava su trenutno mogui samo na području Hrvatske.
Narudžbom artikala na internet trgovini prihvaćate ove uvjete plaćanja. Kupoprodajni ugovorni proces postaje pravovaljan nakon primitka posiljke.
Svi proizvodi ponudjeni u našoj Internet trgovini naručuju se odabirom, korištenjem menija Košarica i popunjavanjem elektronskog formulara. Kada svi podaci budu uredno primljeni, dobit ćete obavijest na ekranu kao i putem elektronske pošte da je Vasa narudžba zaprimljena.
CIJENE
Sve cijene su navedene u kunama s ukljucenim PDV-om.
Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti kupca. Zadrzavamo pravo na pogreške, u slučaju pogreške bit ćete obaviješteni.
PLAĆANJE
Plaćanje naručenih artikala moguće je izvršiti pouzećem, uplatom na naš poslovni račun ili kartično.
Papirnati račun bit će poslan kupcu zajedno s pošiljkom.
Izjava o sigurnosti online plaćanja
Pri plaćanju karticama na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
DOSTAVA
Naručeni proizvod ćemo Vam isporučiti najkasnije u roku od 4-7 radna dana od narudžbe. Narudžbe zaprimljene nakon 17 sati i vikendom, obradjuju se prvi sljedeći radni dan.
Ukoliko naručenog proizvoda nema na zalihama, obavijestit ćemo Vas E- mailom i dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje isporuke. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda, isporučiti ćemo Vam one proizvode koje trenutno imamo na zalihama.
Dostavu unutar Republike Hrvatske vrši HP Hrvatska pošta. Dostava je se naplaćuje 5 EUR i nije uključena u cijenu proizvoda.
POVRAT ROBE I SREDSTAVA – RASKID UGOVORA
1. Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeci za to razlog, raskinuti u roku od 14 radnih dana.
2. U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovog članka počinje teči od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila čdostavljena potvrda prethodne obavijesti iz clanka 44. ovog Zakona.
3. U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovog članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.
Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno upozorenje da djelimično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ovaj ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti posiljku na kojoj su vidljiva ostećenja. Kada isporuc
čimo originalno zapakiran paket na Vasa vrata i Vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrdjujete da je roba uredno isporučena.
GERIS će odobrit povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije pismeno, s instrukcijama za povrat robe.
IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA KUPACA
Obavezujemo se pruzati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu koristenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogucnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujuci mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinske kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.